قیمت ظروف میناکاری اصفهان

هنر میناکاری توانسته است از هزاران سال پیش تا کنون جای خود را در میان مردم باز کند. آثار میناکاری، ظروف و بشقاب‌های میناکاری شده در بسیاری از منازل استفاده می‌شوند. امروزه هنر میناکاری یکی از آثاری است که به خارج از کشور صادر می‌شود و این نشان‌دهنده محبوبیت و ارزش ظروف و آثار میناکاری شده است. مردم به این درک رسیده‌اند که هنر میناکاری به دلیل رنگ آمیزی آن می‌تواند زینت بخش منازل‌شان باشد، همچنین شما می‌توانید میناکاری را یکی از هدایای مهم در نظر بگیرید و برای اشخاصی که دوست دارید، هدیه‌ای زیبا و ارزشمند بدهید.
هنر میناکاری امروزه با هر سلیقه‌ای در بازار وجود دارد، اگر شما به شهر هنرپرور اصفهان که به طور خاص این هنر را تولید می‌کند سری بزنید، می‌توانید چندین مدل از آثار مینا کاری را پسندیده و آن را خریداری کنید. قیمت ظروف میناکاری اصفهان متفاوت است اما شما با هر بودجه‌‌ای که داشته باشید می‌توانید ظروف میناکاری را خریداری کنید.

قیمت ظروف میناکاری اصفهان
قیمت ظروف میناکاری اصفهان

هنر میناکاری بر روی ظروف و آثار معماری نقش آفرینی می‌کند. اگر به جاذبه‌های گردشگری اصفهان سری زده باشید، متوجه خواهید شد که آثار هنر میناکاری تا چه اندازه توسعه پیدا کرده است و دیگر مانند گذشته تنها برای تزیین زیورآلات از این هنر استفاده نمی‌شود. در حال حاضر شهر اصفهان مرکز تولید هنر میناکاری اصفهان به شمار می‌آید و هنرمندان برجسته‌ای در آن فعالیت می‌کنند.
هنگام خرید ظروف میناکاری، قیمت ظروف میناکاری اصفهان از فاکتورهای مهمی است که بر روی تصمیم خریدار اثر می‌گذارد. عوامل مختلفی بر روی قیمت ظروف میناکاری اصفهان تاثیر می‌گذارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: زیر ساخت مناسب، صاف و بدون خش بودن سطح اتکای میناکاری، سبز نبودن لبه‌های زیر ساخت ظروف مینا، بدون ترک بودن لعاب میناکاری، صاف و صیقلی بودن آثار میناکاری شده، استفاده از رنگ‌های با کیفیت، طرح‌های مختلف ظروف مینا و غیره. متداول‌ترین رنگ‌های به کار رفته شده که در ظروف میناکاری رنگ‌های فیروزه‌ای، سبز ویکتوریا، زرد زعفرانی، لاجوردی، صورتی، سبز مغز پسته‌ای، قهوه‌ای، مشکی، گل ماشی و صدها رنگ دیگر می‌باشد. تلفیق رنگ‌های مختلف به همراه هنر دست هنرمند در مجموع قیمت ظروف میناکاری اصفهان را مشخص می‌کند.

با توجه به استقبال زیاد از هنرهای دستی به ویژه میناکاری اصفهان، هدیده دادن و یا استفاده از این آثار نفیس برای زیبایی دکوراسیون منزل و فضای کاری ایده‌ی خوبی است. ما در این مسیر همراه شما خواهیم بود. تنها کافی است با کارشناسان فروشگاه میناساز تماس بگیرد تا در مورد انواع آثار میناکاری و قیمت ظروف میناکاری اصفهان شما راهنمایی کنند تا بهترین تصمیم را برای خرید آثار زیبای میناکاری بگیرید.

فروش ظروف میناکاری اصفهان

فروش ظروف میناکاری اصفهان

ظهور هنر میناکاری در کشور ایران و در شهر اصفهان است، ساخت و تولید ظروف میناکاری اصفهان را با رنگ‌های فوق‌العاده مینایی می‌توان در این شهر توسط هنرمندان ماهر و خوش ذوق دید. مینا برگرفته از کلمه مینو است که به معنای بهشت است. کافی است تنها یک بار به یک بشقاب میناکاری نگاه کنید و در آن غرق شوید، آنگاه خواهید دید که نام آن کاملا درخور و سزاوار است. معمولا ظروف مینا به رنگ لاجوردی دیده می‌شود.
برای طراحی ظروف میناکاری اصفهان بعد از مراحل طراحی بایستی رنگ آمیزی آن انجام شود، به همین منظور از رنگ‌های با کیفیت و استاندارد استفاده می‌شود تا محصول نهایی بعد از فرایند کوره پزی جلا و شکل مناسب و خوبی به دست آورد. رنگ‌های میناکاری از اساسی‌ترین مواد اولیه برای ساخت و تولید ظروف میناکاری است.

ساخت و تولید ظروف میناکاری اصفهان روش‌‌‌های مختلفی دارد که با طی نمودن مراحل مختلف هنگام ساخت، برای‌ این که تمامی رنگ‌‌ها و طرح‌‌‌‌هایی که‌ ایجاد شده است از مقاومت و دوام زیادی برخوردار شوند، بهتر است در پایان کار ظروف میناکاری را داخل کوره قرار دهند.
کوره‌‌‌‌هایی که امروزه زیاد از آن‌ها استفاده می‌شود، کوره‌‌‌های آجری و آجری فلزی هستند. سایز و اندازه‌ی این کوره‌‌ها بیشتر به صورت سلیقه‌ای است،‌ این نوع کوره‌‌ها بر اساس حجم و فضایی که فرد برای ساخت ظروف میناکاری مورد استفاده قرار می‌دهد، ساخته می‌شوند. استقبال از هنر میناکاری در بین مردم بسیار زیاد بوده است و همین مساله باعث ایحاد مراکز معتبر برای فروش ظروف میناکاری اصفهان شده است.
حضور ظروف میناکاری اصفهان روح بخش و لطافت بخش خانه‌های ایرانی است و با نظاره کردن هنری چند هزار ساله می‌توانیم لحظه به لحظه بر خود ببالیم که فرزند این آب و خاک هنرپرور هستیم. با این حال لازم است ظروف میناکاری شده را از مراکز معتبر فروش ظروف میناکاری اصفهان خریداری کنیم.  مراکز معتبر فروش ظروف میناکاری اصفهان کیفیت ظروف میناکاری شده را تضمین می‌کنند. مینا کاری‌ یکی از ارزشمندترین هنرهایی است که ما امروزه در مراکز فروش ظروف میناکاری اصفهان به آن‌ها دسترسی داریم.

فروش ظروف میناکاری اصفهان

مقالات مرتبط با میناکاری

هنر پنج هزار ساله میناکاری

حمایت از هنر پنج هزار ساله میناکاری

اگر تاریخ را ورق بزنید می‌توانید این را به درستی درک کنید که…
طرح‌های هنر میناکاری

بررسی انواع طرح‌های هنر میناکاری

میناکاری یکی از هنر‌هایی است که در آن رنگ نقش زیادی را در ایجاد…